Nog vragen?
Neem dan contact met ons op via warmteservice@samenom.nl of 085-7604771.
Neem dan contact met ons op via warmteservice@samenom.nl of 085-7604771.
Op deze pagina vind u informatie over onder andere de tarieven, hoe de warmtelevering in rekening wordt gebracht en wat u moet doen bij een storing.
Via de volgende knoppen kun je je aan- of afmelden voor de warmtelevering.
Op Boswijk wordt uw woning van warmte voorzien door middel van een collectieve warmtevoorziening via 28 gesloten bronnen. In de kelder van het zorggebouw bevindt zich de technische installatie om de warmte uit deze bronnen te kunnen gebruiken in uw woning.
De eigenaar van het collectieve warmtenet is de gemeente Vlieland. Omdat er sprake is van een collectief warmtesysteem kunt u niet met een andere partij een warmteleveringsovereenkomst afsluiten.
Elke woning op Boswijk is voorzien van een individuele meter, zodat gemeten kan worden hoeveel warmte er wordt verbruikt. Net zoals u gewent bent bij een gasaansluiting betaalt u maandelijks een voorschot voor de warmtelevering. Jaarlijks wordt de door u gebruikte hoeveelheid warmte verrekend op basis van het daadwerkelijk verbruik.
Alle informatie met betrekking tot uw warmtelevering ontvangt u voortaan van om | nieuwe energie, het grootste collectief van energiecoöperaties en de énige landelijke non-profit leverancier!
Hieronder vind u de tarieven van de warmtelevering.
Elektriciteit
Voor elektriciteit dient u zelf met een door u gekozen leverancier een overeenkomst af te sluiten. Uiteraard kunt u ervoor kiezen dit ook bij uw lokale energiecoöperatie op Vlieland binnen het om | nieuwe energie collectief te doen. Dan draagt u ook hiermee direct bij aan het verduurzamen van uw omgeving en het verlagen van de tarieven.
Maandelijkse factuur
Maandelijks betaald u aan om | nieuwe energie een voorschot voor het gebruik van warmte. Dit voorschot is bepaald aan de hand van het te verwachten verbruik in uw woning.
Water
Voor water dient u contact op te nemen met Vitens. Via hun website kunt u een verhuizing doorgeven of u aanmelden als nieuwe klant.
Storing?
Indien er sprake is van een storing in de warmtelevering, kunt u dit doorgeven via 06-46351579. Dit telefoonnummer is 24 uur per dag bereikbaar.