Kom je er niet uit? Mail ons!
Verhuizen

Ga je binnenkort verhuizen?

En ben je al klant bij ons? Dan vraag je je misschien af of je bij je huidige coöperatie kunt blijven. Natuurlijk kan dat! Op iedere locatie in Nederland kun je nog steeds kiezen voor jouw vertrouwde coöperatie als je energieleverancier. Het enige wat je hoeft te doen, is contact opnemen met je eigen coöperatie of een mailtje sturen naar info@samenom.nl. Wij zorgen er dan voor dat je je oude contract kunt meenemen.

Wil je je toch liever aansluiten bij een andere coöperatie of kies je liever voor het hele om | nieuwe energie collectief? Dan kan dit natuurlijk ook. In dat geval kun je je nieuwe woning aanmelden voor een nieuw contract en daarbij kiezen voor om | nieuwe energie of een andere coöperatie. Als je je huidige contract wil meenemen vanwege bijvoorbeeld de vaste tarieven en looptijd, kun je het beste een mailtje sturen naar info@samenom.nl.

Ben je een nieuwe klant? Dan kun je je aanmelden via onderstaande knop.

Overstappen

Wil je naar ons overstappen?

Stap je over naar om | nieuwe energie vanuit een andere leverancier? Dan zeggen wij het contract met je huidige leverancier op. We lezen je meterstanden automatisch uit of vragen je de meterstanden aan ons door te geven. Wij zorgen er dan voor dat je huidige leverancier een eindafrekening voor je opmaakt. Simpel, geen gedoe en zonder extra kosten!

Heb je nog een lopend contract met een looptijd van 6 maanden of langer bij je huidige leverancier? Dan brengen we je hiervan op de hoogte. In de meeste gevallen brengt je leverancier namelijk een opzegvergoeding in rekening. Je kunt er dan zelf voor kiezen om alsnog over te stappen of te wachten met overstappen totdat je huidige contract is verlopen. Loopt je huidige contract binnen 6 maanden af dan passen wij de startdatum van de leveringsovereenkomst aan, zodat deze aansluit op het lopende contract en je direct overstapt zodra de looptijd voorbij is.

Stap nu over en draag ook je steentje bij!